על לשון המאזניים / אשר גיבל  

asher gibel fishmongers zut

צולם במאה שערים, 1975, במצלמה ניקרומט עם עדשה 50 מ”מ

,

חזרה לתחילת הגיליון

תגיות: , ,

9 תגובות »

  1. אני מקווה שהחתול שם למטה לא מצא את דרכו לאחד הסירים. הצבעים מזכירים קצת את קובה.

  2. חתיכת היסטוריה קטנה, מינורית, שקטה ויומיומית.פשוט נהניתי.
    התמונה גם כל כך ברורה, מצלמה שצדה רגע ולוכדת אותו למען העתיד.
    נפלא

  3. תודה לך איתירון, התגובה שלך מלמדת יותר מכל, שאם לתמונה יש נראטיב,
    היא יכולה לבוא מכל מקום, ונוגעת לאדם באשר הוא אדם,
    בידידות אשר.

    תודה לך אפרת, על התגובה הרגישה והקולעת, תמיד היה בכונתי לצלם תמונות פרוזאיות,
    שהליריות והמינוריות הן כמו זרים לנודד בדרכים,
    ומימי לא שאפתי לכתר זהב משובץ ביהלומים,
    בידידות אשר

  4. ובנוסף למה שנאמר על הצילום -
    שימו לב לשיווי המשקל העדין בין שלוש הדמויות (כמובן עם החתול),
    לאור הבוקר שעל פני הנשים המשחק גם בתנועות ידיהן,
    למסגרת הסיפור של הקיר הירוק, לשולחן העקום ומה שבין רגליו..
    תמונה רמברנטית – ציור-סיפור פשוט, חד ונפלא!
    תודה וברכה לאשר.

  5. תודה לך חוה שפירא (אינני בטוח לגבי השם הפרטי) על התגובה,
    ועל ההבחנה הדקה,
    אכן יש משהו משותף לידיים, כאילו ציפיה לאיזו התגלות ,
    המתקרבת ובאה, למעשה העדות היחידה לבשר הדגים ,
    זה הכתם אדום חזק, שנדבק לאפו של החתול,
    כמו שטרות כסף מסומנים שנדבקו ליד הגנב,
    והתאור שנתת בהחלט מרשים,והוא כסיפור בפני עצמו,
    בידידות ובהערכה אשר.

  6. תמונה יפה (וגם הכותרת). אני אוהבת את ההתבוננות המרוכזת של שתי הנשים – ואת העובדה שהידיים מבטאות את ההתרכזות הזאת לא פחות מהבעות הפנים.

  7. תודה לך עדה ק על שהיספת זוית ראיה משלך לתמונה,
    בהחלט מעיד על הבחנה עדינה וחדה
    בידידות אשר

  8. תמונה פואטית ומעוררת מחשבה. החתולים תמיד יודעים איפה להתמקם כדי לגנוב את ההצגה… ;)

  9. תודה לך אסנת על התגובה, נראה שאת מתמצאת באורחות חתולים,
    וטוב שישנה חלוקה ששתי הנשים עוסקות בשלהן ,
    בעוד שהחתול בהחבא עושה את שלו,
    מן הסתם זו דרכו של עולם ,שהרי לא יתכן שחתול יעסוק בעסקי בן אדם,
    בידידות אשר

הוספת תגובה

עליך להכנס בשם משתמש וסיסמה כדי להוסיף תגובה.