* / אוה מילו  

בִּלְבוּשׁ בֻּבַּת תַּפְאוּרָה
אִמִּי אֵינָה מְזַהָה אוֹתִי.
אֲנִי פּוֹתַחַת וְסוֹגֶרֶת לְפִי פְּקֻדָּה
אֶת רִיסֵי הַפְּלָסְטִיק הָאֲרֻכִּים -

אִמִּי אֵינָה מְזַהָה אוֹתִי.
פַּחַד וְקִפָּאוֹן חוֹדְרִים
אֶת רִיסֵי הַפְּלָסְטִיק הָאֲרֻכִּים
בַּנְּשִׁימָה בֵּין הַקְּלָעִים לַבָּמָה.

פַּחַד וְקִפָּאוֹן חוֹדְרִים
דֶּרֶךְ הַדְּמָמָה הַמְּהֻדֶּקֶת
בַּנְּשִׁימָה. בֵּין הַקְּלָעִים לַבָּמָה
שׁוֹמֵר חָמוּשׁ מִתְקַרֵב אֵלַי.

דֶּרֶךְ הַדְּמָמָה הַמְּהֻדֶּקֶת
נְשִׁימוֹת קְצוּבוּת
שׁוֹמֵר חָמוּשׁ מִתְקַרֵב אֵלַי
בִּגְמִישׁוּת, כְּמוֹ פַּנְתֵר.

נְשִׁימוֹת קְצוּבוּת
אֲנִי פּוֹתַחַת וְסוֹגֶרֶת לְפִי פְּקֻדָּה
בִּגְמִישׁוּת, כְּמוֹ פַּנְתֵר
בִּלְבוּשׁ בֻּבַּת תַּפְאוּרָה.

,
מעבר לפינה: החלום / רפי דנן

תגיות: , , ,

5 תגובות »

  1. סיוט של שיר. שוב, במובן הטוב של המילה..

  2. המבנה של השורות ודגם החזרה עליהן מעניין. אני מניחה שהוא תורם את תרומתו לאפקט של חלום מפחיד – עם חלקים חוזרים ונשנים, שלא תמיד מתיישבים זה עם זה בבהירות.

  3. שיר טוב.

  4. שיר מעורר מחשבה, מעורר בעתה… מקפיא מעט, אפילו מצאתי כאן רמיזות להתעללות מינית של ילדה. למשל: “אני פותחת וסוגרת לפי פקודה”, “…חודרים דרך הדממה”, “שומר חמוש מתקרב אליי”, “נשימות קצובות אני פותחת וסוגרת לפי פקודה.”

  5. מצמררר משהו , עוד יותר לאחר תגובתו של רפי .

הוספת תגובה

עליך להכנס בשם משתמש וסיסמה כדי להוסיף תגובה.