* / ניר סגל  

כָּל מִשְׁפָּטַי נִתְלוּ בִּרְחוֹבוֹת
הָעִיר בָּנְגְקוֹק
וְתִרְאוּ אוֹתִי צוֹעֵד
חֲגִיגִי

נִפְרַדְתּי מֵהֵם לְשָׁלוֹם

,

מעבר לפינה: המשורר / רז סופר

תגיות: , , ,

13 תגובות »

  1. מִשְׁפָּטַי?

  2. תוקן, תודה.

  3. אהבתי מאוד את התמונה החגיגית. והמפתיעה. ולא הבנתי כל כך את הסיום. :)

  4. נו, ואז מה קרה?

  5. השיר הותיר בי תחושה של שיר פוליטי. אבל לא ברור לי למה..

  6. הנסתר מרובה על הגלוי בשיר הקצרצר ללא פסיק או נקודה .

  7. נפרדתי ממשפטי לשלום, זאת היתה תקופת כתיבה אינטנסיבית שנפסקה.
    ומה שקורה כעת, אני שוב בבנגקוק ומעלה תערוכת יחיד בגלריה הלאומית כשאחת העבודות היא השיר הזה מחולק ומודפס על גבי מחסומים.
    אז אני מניח שיש אספקט פוליטי כעת:)

  8. האסוציאציה העולה בעיני רוחי היא של נדון למוות, שמשפטיו יצאו “אשמים” והם נתלו ברחובות, הוצאו להורג והנדון, חופשי ממשפטיו, מתהלך כחוגג ברחובות. זה גם מתקשר לצעדת מוות, אולי.

    חופש, שחרור שיש בו מוות.

    או שבעצם מדובר במלים שזכו לפרסום וכעת, לאחר המאמץ, הכותב חופשי מכל הניסיונות לפרסם אותם. ומילותיו מופיעות דווקא ברחובות, במקום המוני, נגיש, פשוט, עממי, אך הוא מתהלך בכל מקרה בגאווה.

    מאד מאד יפה! נהניתי באמת!!

  9. לפרסם אותן*, סליחה.

  10. לי דווקא אין תחושה פוליטית מיוחדת או אפילו ערס-פואטית. אפשר לייחס את זה לכל מיני סיומי תקופה. אני צריכה לחשוב מה היה קורה לו היו מחליפים את בנגקוק בעיר אחרת.

  11. לגילי, ערס-פואטי? אם לא התכוונת לבדיחה, אז בטח כוונתך לארס-פואטי.

  12. ראיתי בעיני רוחי את משפטיך המוארים,(תרתי משמע) והצבעוניים.
    ההסבר שנתת הקל כמובן על הבנת משפט הסיום.

  13. באמת שיר עם הרבה פוטנציאלים :)
    אהבתי, בין השאר חשבתי גם על שופט או עורך דין שפורש

הוספת תגובה

עליך להכנס בשם משתמש וסיסמה כדי להוסיף תגובה.